fredag 22 oktober 2010

Vinter UFO 4 samt sockor

Så här såg det ut vid lunchtid idag.
Redan vinter.

UFO 4 klart

Jag fick ihop 9 ringar av 50 gr Colinette Jitterbug sockgarn.



När jag titta in hos En till stickblogg och hennes Bubbles Scarf av Lucy Neatby så var det fler ideér om vad man kan göra med ringar.

Idag har jag städat dom sista påsarna från Åland och då hittar man lite smått och gott. 3 par påbörjade sockor.
Hur det nu gick till. Men det är bara att sätt fart om jag ska få med dom i SockSkörd 2010.

I helgen är det kurs i Nålbindning. Då kan jag sticka på tåget så ett par ska bli klara denna vecka eller två. Vi får se.

2 kommentarer:

  1. Oh! Vilka häftiga och snygga muddar!
    Lycka till med strumpstickningen!
    Tänk att ufo:n bara kan dyka upp sådär, några här och några där, HUR förökar de sig egentligen ??

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ja man kan fundera på hur dom bara dyker upp här och där.

    SvaraRadera